FAQ - VEELGESTELDE VRAGEN

Hier vindt je alle informatie met betrekking tot het advies, interieurontwerpers, prijzen en levering. Staat het antwoord er niet bij? Of wil je extra advies? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Je kunt altijd bij-bestellen door direct te mailen naar info@persoonlijkinterieuradvies.nl wat je wilt. Dit wordt dan wederom bevestigd en gezien als nieuwe aanvraag. Of je kunt op de site opnieuw de aanvraag doorlopen en vermelden in het opmerkingen veld dat je al een advies aanvraag hebt lopen bij Pinta.
De ontwerper zal eerst met jou contact zoeken per mail, daarna houden jullie direct met elkaar contact. Waar nodig kan dat ook telefonisch.
Tot het moment dat je een bevestiging krijgt dat het geld binnen is bij Pinta, kun je annuleren. Je ontvangt het geld dan retour - 12,50 voor de administratiekosten. Na ontvangst van het geld gaat jouw opdracht naar de ontwerper en die steekt er tijd in, vanaf dat moment is de aanvraag niet meer te annuleren.
Stel het advies is niet naar jouw zin, wat kun je doen? Je maakt het binnen tien dagen duidelijk kenbaar bij Pinta. Wij zullen (kosteloos) kleine aanpassingen doen wanneer je bijvoorbeeld de kleur van de wand echt niet mooi vindt. Na ontvangst van het advies mag je dat 1 keer vragen. Als het totaal beeld niet naar je zin is dan zullen we opnieuw kijken naar de vraag en het aangeleverde materiaal. (Dat materiaal is belangrijk voor een juist advies). We zullen altijd proberen jou tot een tevreden klant te maken.
Wij bieden een service waarbij we vragen om commitment voor de opdracht. Dit doe je door 30% van het totaal bedrag vooraf te betalen. Hiervoor krijg je bij de bevestiging een factuur van PINTA. De overige 70% krijg je gefactureerd na ontvangst van het advies. Deze factuur dient dan binnen 8 dagen betaald te worden.
Zodra je de aanvraag verstuurt, stuurt Pinta een bevestiging van jouw aanvraag.
Onze partners